Warning: Use of undefined constant topic_id - assumed 'topic_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/xn--sg-kka.dk/public_html/forum/showtopic.php on line 7
Papir i genbrugstcontainere til plast

Papir i genbrugstcontainere til plast

Oprettet af Post
138g
22/1/2018
Kære Medbeboere i Øresundsgården

Vi har længe haft en genbrugscontainer til plast, som har været fyldt op med papir, og derfor ikke er blevet hentet af skraldemændene. Jeg blev i går træt af at se på den, så jeg har flyttet papiret over i papircontainerne. Derudover har jeg flyttet containerne rundt, alle typer står hver for sig, så der ikke så let kan ske misforståelser. Skal vi hjælpes ad med at sortere affaldet korrekt fremover? På den måde sikrer vi, at vores affald bliver afhentet og at vi har kapacitet nok i vores anlæg, for slet ikke at tale om, at vi passer på vores miljø.

Mvh Per 138 G

P.S. I plastcontaineren, som jeg tømte i går var der foruden papir også almindelig dagrenovation, madaffald, haveaffald samt en brugt elsparepære. Sidstnævnte er farligt affald og skal afleveres på genbrugspladsen i Vermlandsgade. Det kan vi altså godt gøre bedre!

Besvar
138m
22/1/2018
Godt gået Pe
Hilsen Bente 138m

Besvar
138m
22/1/2018
r

Besvar
140f
22/1/2018
Fint arbejde Per.

Jeg skrev flg. til bestyrelsen omkring problemet d.15.12.17.

Man kan via kommunens hjemmeside bestille ekstra tømning eller give besked til kommunen angående problemer.
Det er dog kun den affaldsansvarlige, der kan gøre det.

Link : http://www.nemaffaldsservice.kk.dk/CustomerOverview/Overview?customerId=650d8807-94d5-dd11-ba8f-00137238f579

Jeg har flyttede den 3. papcontainer til de to andre i sidste uge, da denne ikke er blevet tømt i et par måneder - nu bliver alle 3 tømt.
Mvh. Alex T. 140F

Besvar
Bestyrelsen
23/1/2018
Godt arbejde Per. Vi håber at man ser sig for fremover ingen man fylder i containerne

Besvar