Warning: Use of undefined constant topic_id - assumed 'topic_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/xn--sg-kka.dk/public_html/forum/showtopic.php on line 7
Sort Honda AZ46057 med flade dæk (gæste tilladelse)

Sort Honda AZ46057 med flade dæk (gæste tilladelse)

Oprettet af Post
1286
9/3/2017
Der er en sort Honda (bil) med nr. plade AZ46057 som står på parkeringsplads, med to flade dæk (forhjulene). Der er et gæste parkeringskort i forruden. Nogen der kender til den ?

Besvar
138y
9/3/2017
Gæstetilladelsen har et nummer hvor bestyrelsen kan se hvem der har udlånt kortet, i øvrigt har pågældende bil været her i nogle år
Mvh 138Y

Besvar
Bestyrelsen
10/3/2017
Desværre har vi i bestyrelsen ikke registreret hvilke kort der tilhører de enkelte lejligheder. Vi skal til at have nye kort snarest, og da vil det selvfølgelig blive registreret.

Det står dog også klart og tydeligt på hjemmesiden vedr. parkering at:"Gæstekort må kun anvendes af gæster hos beboere i Øresundsgården. Gæstekort må ikke lånes eller lejes ud til personer/bilejere, som ikke fysisk er gæster i husstanden under hele låneperioden".

Jeg mener at bestemmelserne ikke bliver overholdt i dette tilfælde, og hvis ejeren ikke giver sig til kende så vi kan få det udredt, så vil bestyrelsen søge at få køretøjet fjernet, da det holder ulovligt.

Med venlig hilsen,
Kristian 130G

Besvar
140a
12/3/2017
Jeg har en liste over samtlige kort udstedt til beboerne i ØSG II. Jeg kan godt sende en kopi til Kristian, hvis han er interesseret.

Venlig hilsen
Jan

Besvar
130d
12/3/2017
Bilen tilhører undertegnedede og vil derfor mene, at den ikke holder ulovligt parkeret.

Mvh. Lars

Besvar
Bestyrelsen
14/3/2017
OK Lars. Er du opmærksom på at det er en gæstetilladelse og ikke en beboertilladelse der sidder i forruden? Det er derfor vi er begyndt at se efter den.

Besvar
138p1th
15/4/2017
Kunne bestyrelsen så ikke samtidigt rette opmærksomheden mod de beboere, der permanent optager to parkeringspladser med en beboertilladelse og en gæstetilladelse. Eksempelvis er der på autocamperen en beboer tilladelse samtidigt med at beboeren har gæstetilladelse på privatbilen.

Besvar